La distribució de continguts esportius

Podem explicar històries a partir de l’esport, més enllà de les tertúlies?

Josep Maria Farràs, cap d’esports de TVC, Barbara Destefanis, directora de Nikita Distribution i Ester Calatayud, ESPN Channel Manager, han estat els protagonistes d’una taula rodona on s’ha parlat sobre quins són els continguts esportius que busquen les televisions.

Ester Calatayud, la convidada amb una mirada més internacional, ha explicat com poder crear una idea que li agradi a un gran percentatge de gent. “És molt difícil vendre un producte que no tingui un punt de venta, que no estigui focalitzat a quelcom determinat”, ha seguit. “ Les olimpíades tenen molt tiratge i ven més que un any que no sigui olímpic” ha exemplificat Calatayud. Sobretot ha destacat que “s’ha de donar credibilitat a aquesta idea”. El que coincideix amb Barbara Destefanis és que “ el que més ven és un festival” i que “avui dia el més difícil és la producció i no la distribució de continguts esportius”.

Deixant de banda la producció d’aquests continguts, Joan Maria Farràs ha intervingut afirmant que “el moment més important d’una cadena és el directe”, però, “hi han barreres com els drets d’imatge, tant de jugadors com de patrocinadors, que t’impedeixen la emissió.”

Per Cristina Soriano

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s